14.08.2019

Historia Mikołaja

Historia Mikołaja rozpoczyna się w dosyć niecodzienny sposób. Wszystko za sprawą cudownego stowarzyszenia Potrafię Więcej, gdzie na darmowych konsultacjach nasz dietetyk – Asia miała okazję poznać jego żonę – Anię. Kolejna rzecz, o którą zahacza ta historia to… zakład! Tak! Mikołaj założył się ze znajomym, że w danym okresie czasu schudnie do 79 kg… nie... Read more »
Zobacz więcej
9.08.2019

Metamorfoza kolarki Klaudii

Metamorfoza Klaudii to coś na czym powinni wzorować się inni sportowcy! Zaufała nam w 100%, a sumienność opłaciła się w postaci spadku masy ciała i tkanki tłuszczowej oraz poprawy wyników na treningach i zawodach. Jaki jest jej klucz do sukcesu? Sprawdźcie poniżej… Jak rozpoczęła się metamorfoza Klaudii? Pierwszy raz poznaliśmy się w maju 2018 r.... Read more »
Zobacz więcej
1.08.2019

Historia Sebastiana

Przedstawiamy Wam kolejnego zadowolonego podopiecznego Diet & More! Sebastian przyszedł do nas na badania wydolnościowe, ponieważ szukał przyczyny, dlaczego pomimo intensywnych, regularnych treningów nie ma żadnego progressu w formie i wynikach… Zobacz jak potoczyła się jego historia! Jak zaczęła się nasza historia z Sebastianem? No cóż – przeprowadzona diagnostyka pokazała to, co u 90% naszych... Read more »
Zobacz więcej
22.07.2019

Historia Marcina

Czym różni się historia Marcina od przypadków innych naszych podopiecznych? Przede wszystkim PROSTYM PODEJŚCIEM DO TEMATU ODCHUDZANIA. Historia Marcina rozpoczęła się w listopadzie 2018 roku z prostym celem – chcę schudnąć i zgubić „brzuszek”. Dodatkowymi korzyściami miała być poprawa wydolności i bardziej efektywne treningi piłkarskie! Od razu zauważyliśmy, że Marcin podszedł do sprawy bardzo zadaniowo.... Read more »
Zobacz więcej
19.07.2019

Historia Ani

Nic nie dzieje się bez powodu. Taką zasadę wyznajemy. Tak samo było w  przypadku Anny Borowicz! Ania przyszła do Nas w listopadzie 2018r, aby wykonać badanie wydolnościowe. Nic w tym dziwnego, przecież trenuje już kilka lat, na początku „bawiła się” w triathlon ale ostatecznie postawiła na kolarstwo. Podczas badania wydolnościowego, po 2 minutach na ekranie... Read more »
Zobacz więcej
30.05.2019

Jak zacząc biegać? Twoje pierwsze 30min biegu.

Program dedykowany jest dla osób, które chcą przebiec 30 min bez zatrzymywania się, bez patrzenia na tempo biegu czy przebiegnięty dystans. Schemat Treningów opiera się na czasie trwania biegu. Intensywność treningowa niska do średniej. Ilość treningów biegowych w tygodniu : 3 ETAP 1. Część 1: Diagnostyka i Konsultacja NA START (czas trwania 3h) Diagnostyka wstępna:... Read more »
Zobacz więcej