30.07.2019

Nabiał – cenny składnik diety czy szkodliwy dla zdrowia?

Nabiał  – cenny składnik diety czy szkodliwy dla zdrowia? Kiedy należy go unikać? Czy nabiał powoduje zaśluzowienia organizmu? Tego i innych ciekawych rzeczy dowiesz się z poniższego artykułu! Istnieje ogromna ilość mitów na temat nabiału. Wiele osób twierdzi, że nabiał należy ograniczać ze względu na problemy z tolerancją jego składników, przede wszystkim laktozy oraz niektórych... Read more »
Zobacz więcej
17.07.2019

Trening jelita w sportach wytrzymałościowych

Trening jelita to nadal dość mało znane pojęcie pojawiające się głównie wśród zawodników sportów wytrzymałościowych. Co to jest trening jelita, jak go przeprowadzić i dlaczego jest jedną z najistotniejszych części strategii żywieniowej sportowca? Tego dowiesz się z poniższego artykułu. Z problemami żołądkowo – jelitowymi na trasie spotyka się większość sportowców, mimo tego że jest to... Read more »
Zobacz więcej
2.07.2019

Dieta, a wyniki sportowe – historia biegacza Sebastiana Majewskiego

Dieta, a trening… to idzie w parze! O tym, że racjonalny sposób odżywiania w pozytywny sposób wpływa na poprawę siły i wydolności organizmu sportowca chyba nie trzeba nikomu przypominać. Często jednak zapominamy o tym, że u osoby aktywnej w parze z odpowiednią jakością idzie również odpowiednia ilość. Oprócz tego, że dieta musi być zdrowa –... Read more »
Zobacz więcej
26.06.2019

Uwierz, że dasz radę!

Po ostatnim treningu tzw. wybieganiu, które mnie zniszczyło, miałem wrażenie podczas biegu całkowitego wyssania, osłabienia i totalnej porażki. Okazało sie, że to temperatura powietrza zrobiła swoje. Dlaczego tak się stało ? Nie przygotowałem się zbagatelizowałem temperaturę i  nie zabrałem ze sobą nic do picia. Ale nie o tym chciałem pisać… Po jednym z treningów ze... Read more »
Zobacz więcej
12.06.2019

Pierwsze śliwki robaczywki, pierwsze koty za płoty

Po analizie moich pierwszych treningów jestem już pewien, że największy problem nie stanowi pogoda i upały, a utrzymanie regularności treningowej. Biegam co drugi dzień, utrzymuję duży komfort psychiczny, zauważyłem i to stosuję,  że jeden dzień luzu od biegania dobrze mi robi. To nie jest jednak tak, że w dni bez biegania nie robie zupełnie nic,... Read more »
Zobacz więcej
9.06.2019

Najtrudniej zacząć!

Pierwszy tydzień za mną . I co tu ukrywać, jest … słabo . Nie będę pisał Wam o pogodzie, która daje nieźle w kość, choć niektórzy uwielbiają temperatury bliżej 30 stopni,  natomiast ja też lubię upały,  ale tylko wtedy, gdy relaksuję się np. nad wodą, a  niekoniecznie gdy pracuję Kilometraż tygodniowy nie stanowi  dla mnie większego... Read more »
Zobacz więcej
1 2 3 8