3.11.2019

Efekt jo-jo? Nie dziękuję!

Czym jest efekt jo-jo? Efekt jo-jo to gwałtowne wahanie masy ciała, które wywołane jest intensywnym odchudzaniem. Z efektem jo-jo mamy do czynienia gdy na przełomie kilku miesięcy od zakończenia diety osoba zwiększa swoją masę ciała o 10% w porównaniu do wagi, którą osiągnęła. Przyczyny pojawiania się efektu jo-jo Głównym powodem że pojawia się efekt jo-jo... Read more »
Zobacz więcej
11.10.2019

Żele energetyczne – Twoje wsparcie na biegu lub największy wróg!

Żele energetyczne cieszą się ogromną popularnością szczególnie w sportach wytrzymałościowych. Mają dostarczyć szybkiej, skondensowanej energii, być łatwe w spożyciu i smaczne (chociaż o to trudno). Czym tak naprawdę kierujesz się przy zakupie żelu? Jakiś czas temu na naszym firmowym Instagramie udostępniliśmy ankietę dotyczącą tego co jest Twoim pierwszym kryterium przy wyborze żelu energetycznego. Wyniki wyglądają... Read more »
Zobacz więcej
4.10.2019

Roztrenowanie i dieta – jak to połączyć?

Roztrenowanie to bardzo istotny czas w całym sportowym roku. Niestety większość osób o tym zapomina… szczególnie jeśli chodzi o żywienie! Pozwalamy sobie na wszystko, w nieograniczonej ilości, bo przecież „nam się należy”. Niestety – jest to jeden z najbardziej kluczowych momentów w sezonie kiedy właśnie masz czas i możliwości na poprawę swoich wagowych parametrów. Jak... Read more »
Zobacz więcej
2.09.2019

Burak – legalny doping

Burak ćwikłowy od dawna występuję na polskich stołach, jednak nadal jest bardzo niedocenianym warzywem! Niewiele osób wie o tym, że posiada on szereg właściwości odżywczych i prozdrowotnych, przez co zaliczany jest do POLSKICH SUPERFOODS. Wartość odżywcza buraka Burak zawiera wiele substancji korzystnych dla naszego organizmu, m. in.: witaminę B1, witaminę C, miedź, kobalt, antyoksydanty, wapń,... Read more »
Zobacz więcej
31.08.2019

WĘGLOWODANY NA TRENINGU I ZAWODACH. CO, ILE I KIEDY – KOMPENDIUM ŻYWIENIOWE

Rozplanowanie żywienia na treningach i zawodach nadal stanowi sporą trudność, nawet dla osób które są aktywne już od dłuższego czasu. Co jest najważniejsze obok odpowiedniej ilości kalorii? Węglowodany! Ile jeść węglowodanów, w jakiej postaci i kiedy dowiecie się z poniższego artykułu. Zdajemy sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach trzeba być bardzo odważnym w wyrażaniu własnej... Read more »
Zobacz więcej
28.08.2019

Badania wydolnościowe – trening skrojony na miarę

Precyzyjne określenie rodzaju i intensywności treningu, zwiększenie jego efektywności i unikanie tzw. pustych kilometrów – to tylko niektóre z wielu korzyści, które niosą za sobą badania wydolnościowe. Jeszcze parę lat temu było one dostępne tylko dla profesjonalnych sportowców. Dzisiaj może (a nawet powinien) wykonywać je każdy, kto chce rozpocząć przygodę z aktywnością i trenować w... Read more »
Zobacz więcej
1 2 3 9