Klaudia
9.08.2019

Metamorfoza kolarki Klaudii


Metamorfoza Klaudii to coś na czym powinni wzorować się inni sportowcy! Zaufała nam w 100%, a sumienność opłaciła się w postaci spadku masy ciała i tkanki tłuszczowej oraz poprawy wyników na treningach i zawodach.

Jaki jest jej klucz do sukcesu? Sprawdźcie poniżej…

Jak rozpoczęła się metamorfoza Klaudii?

Pierwszy raz poznaliśmy się w maju 2018 r. Klaudia przyszła wykonać do nas badania wydolnościowe. Niestety wyniki nie były zbyt dobre i na ilość treningów i wytrenowanie Klaudii było ewidentnie widać, że coś jest nie tak. Niepokojące wyniki zauważyliśmy na analizatorze składu ciała. Wysoka masa ciała i % tkanki tłuszczowej, do ilości treningów, jednoznacznie wskazały na to, że coś jest nie tak z dietą. Po rozmowach Klaudia trafiła do Asi na konsultację i wtedy zabawa zaczęła się na dobre…

Dlaczego ta metamorfoza jest dla nas tak ważna?

Metamorfoza Klaudii jest dla nas o tyle ważna, że jest idealnym odzwierciedleniem słów, które powtarzamy tutaj prawie każdemu sportowcowi. –

„JESZ ZA MAŁO!”

„Jak to za mało? Jem to, tamto itd. „

„Okej – to jest zdrowe ALE źle zbilansowane pod Twoje zapotrzebowanie.”

Problemem w diecie osób aktywnych fizycznie jest to, że nie potrafią znaleźć balansu miedzy dietą ZDROWĄ a dietą ODPOWIEDNIO ZBILANSOWANĄ DO ICH POTRZEB. Nie wystarczy, że rano jesz owsiankę – musisz zjeść jej odpowiednią ilość. Po każdym treningu MUSISZ zjeść posiłek po treningowy nawet jeśli trening kończysz o 22:00.

Powiesz – „ale przecież ja przytyję!”. Nie! Dzięki regularnemu jedzeniu, w odpowiednich ilościach doprowadzisz do właściwego odżywienia mięśni, wzrośnie Twoja siła, poprawi się wydolność a lepsza aktywność fizyczna równa się bardziej efektywnemu spalaniu tkanki tłuszczowej.

To wszystko się ze sobą łączy.

Jak zmieniły się pomiary ciała?
  • tkanka tłuszczowa: 21,1% -> 17,7% (-3,5%)
  • masa ciała spadła z 70,7 kg -> 63,1 kg (-7 kg!)
  • zaobserwowaliśmy delikatny spadek masy mięśniowej (3 kg), głównie z okolic korpusu i nóg co zapewne było spowodowane nagromadzoną wodą. Od kilku miesięcy masa mięśniowa się nie zmienia.
Metamorfoza nie tylko na ciele…

Oprócz zmian parametrów ciała ważniejsza jest metamorfoza Klaudii, którą przeszła ona wewnętrznie. Zmieniła swoje podejście do jedzenia (aktualnie je 2400 kcal w dni bez treningu + kilkaset kalorii więcej w dni treningowe), jest świadoma tego co ma na talerzu i zna potrzeby swojego organizmu. Dodatkowo jest mega zadowolona z osiągnięć na zawodach i treningach!

No cóż… Nic dodać, nic ująć! Ogromne gratulacje i życzymy dalszych sukcesów!

Niech metamorfoza Klaudii będzie dla Was inspiracją, a tymczasem zapraszamy do przeczytania historii Anii – naszej drugiej świetnej kolarki!

Chcesz wiedzieć ile masz jeść? Jak trenować? Zacznij od zapoznania się z zakładką DIAGNOSTYKA i UMÓW SIĘ NA WIZYTĘ.